Un tren petitó

T’agrada jugar? A la nostra casa de nines, hi viu en Patufet i la Margarideta. També tenim una cuineta, un cotxe de bombers i un tren petitó que camina sense por. Un dia el tren petit que fa tit-tit es va cansar, va deixar la via i a la mar se’n va anar… a somniar.
Descripció

Joguines, titelles, sons, melodies i cançons es combinen i s’entrellacen per a explicar una història, que convida a jugar, explorar i a començar nous camins amb confiança. Les melodies són tradicionals tocades en directe amb acordió, flauta travessera, flauta dolça i nunut. Les cançons també són tradicionals i el text parlat s’inspira en rimes, cançons, dites, endevinalles i poesies.
Un tren petitó és un espectacle de musicosetes: cançons i titelles especialment recomanat per a infants de fins a 4 anys.
Un parell d'instants en vídeo
Mar Gascó: idea original. Recerca i adaptació de cançons, dites, rodolins i poesies. Disseny i decoració de l’escenografia, construcció de titelles i vestuari. Actriu cantant i titellaire en escena.
Pere López: disseny de llums, construcció del teatrí, fotografia, vídeo i difusió. Músic en escena.
Arsène Gascó: Il·lustració i disseny del material gràfic.
- A les escoles bressol i d’infantil, Un tren petitó requereix un espai escènic de 3,5m d’ample i 3 de fons. Podem instal·lar-lo en gimnasos, sales d’usos múltiples, psicomotricitat, etc.
- Amb aquest espectacle no fem actuacions al pati.
- Caldrà tenir en compte les dimensions esmentades i la facilitat d’accés a la sala per a descarregar l’attrezzo i el material tècnic
- Convé que hi hagi fons negre o de color neutre.
- Per a més detalls sobre les necessitats de l’espectacle escriviu-nos.
- A les escoles duem tot el material tècnic necessari per la representació.
- Un tren petitó és un espectacle per a representar en teatres i altres sales d’actes amb un escenari de 5m d’ample x 4 de fons.
- Convé que hi hagi fons negre.
- Fitxa tècnica en redacció… Per a més detalls escriviu-nos.