Espectacles per a espais petits

Cargol treu banya

Surt el sol solet... El cargol treu banya puja la muntanya... Les petites formiguetes van arrengleradetes... L’estrella de la fortuna és al cel amb la lluna. (Disponible en dues versions. Clica la foto per a més detalls).

El jardí

Us diré un secret molt fi: la primavera és aquí, ha arribat una llavor i ha florit al meu balcó. Mireu! Les flors floreixen i hi ha animalons per tot arreu. El Jardí, un espectacle de cançons, rimes i titelles per a petits infants.

Poesia a la masia

A sota d’un botó hi ha un ratolí petit i bufó: Ratolí, amaga’t de pressa que ja arriba el gat, sempre net i pentinat! Poesia-ia-ó, titelles, rimes, música i cançons per a gaudir de la veu i les paraules recitades i cantades. Un recital poètic especialment pensat per a petits infants fins a 4 anys.

Cap a munt

Us informem que aquest lloc web fa servir cookies. Més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies