Blog-neutre-vermella-CAP

“El drac màgic”, un espectacle de titelles ideal per a celebrar Sant Jordi a l’escola bressol

Titelles Sant Jordi per a nens i nens de 0 a 3 anys. Nadons. Escola Bressol.Docs sí, aquesta és la nostra proposta d’enguany per a celebrar la diada de Sant Jordi a la vostra escola bressol o d’infantil (P3). Un espectacle de titelles per nens i nens de 0 a 3 anys amb un drac juganer que vol amics, que estima, que no menja ningú. Una història, sense cavallers ni princeses. Sense espases ni sang. Estem molt segurs que us agradarà a vosaltres mestres, mares i pares. Però us podem garantir que encarà agradarà més als vostres petits.

Vegeu una descripció detallada de l’espectacle clicant aquí

Què diu el públic d’aquest espectacle?

Aquí teniu les opinions publicades a “Atrapalo” de públic que ha vingut a la Sala Fènix a conèixer el drac (transcrivim literalment).

“Genial!” Es un espectaculo muy bien pensado para los más pequeños! Les encantó a mis hijos de 17 meses y 3 años, los dos estuvieron quietos e inmersos en el espectaculo durante todo el rato! Perfecto! Felicidades! Hacéis un trabajo maravilloso! (Aida)

“mágico” Nosotros por desgracia ese dia la peque no estaba muy animada y nos tuvimos que salir pero lo poquito que pude ver son superdulces y geniales. Lo que diría al artista… que tienen unas voces maravillosas (Ana Maria)

“Fantástico!” Genial para niños de 1 a 3 años, muy bonitas canciones y una puesta en escena muy cuidada, se nota todo hecho con mucho mimo y mucho cariño. Tanto los niños de dos y tres años que iban como sus respectivas madres lo pasamos genial! (Montse)

“Ideal…” Para los más pequeños es ideal, sala pequeña para dar calidez (Sala Fènix) y la representación muy cuidada (Oriol)

“Muy buena experiencia para los peques” La sala es muy acogedora y cómoda (Sala Fènix) y los marionetistas excelentes y muy cercanos con los niños. El espectaculo como su duración es excelente. Lo que diría al artista… Felicitarles por su trabajo (Manel)

 Cor vermell i cor groc titelles 0-3 anys